مشاوره حقوقی و خانواده

زکات علم نشر آن است

زکات علم نشر آن است

مشاوره حقوقی و خانواده

ارائه مباحث فقهی و حقوقی کاربردی متناسب با نیاز روز، دانستنیهـای حقـوقــی و مشـــاوره

طبقه بندی موضوعی
مختصری از زندگینامه :

به نام گشاینده ی کارها     ز نامش شود سهل، دشوارها

 

دکتر مومنی حبیب آبادی در سال 1360 شمسی در شهر حبیب آباد برخوار متولد شد. تحصیلات ابتدایی تا مقطع متوسطه را در آن شهرستان پشت سر گذاشت و تحصیلات تکمیلی خویش را با موفقیت تا سطح دکترای تخصصی در رشته ی فقه و حقوق در تهران، کاشان، و اصفهان ادامه داد و طی این مسیر از محضر اساتید بزرگواری همچون مرحوم آیت ا... واعظ زاده خراسانی (دبیر کل اسبق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی)، آیت ا... شهید سید محمد باقر حکیم(رییس فقید مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق)، مرحوم دکتر علیرضا فیض (استاد دانشگاه تهران و پژوهشگر فقه و حقوق)، حجت الاسلام و المسلمین دکتر بی آزار شیرازی (رییس اسبق دانشگاه مذاهب اسلامی) و سایر فقها و حقوقدانان گرانقدر بهره برد.

وی بیش از پانزده سال سابقه ی خدمت و فعالیت تخصصی در امور مختلف حقوقی و همکاری مستمر با سازمان ها و ارگان های متعدد در مرکز استان اصفهان را در کارنامه ی شغلی خویش داشته و علاوه بر آن ارتباطی موثر با موسسات مردم نهاد در امور خیریه، ورزشی و ... و نیز مشارکتی فعال در مدیریت فرهنگی و مذهبی مراکز مختلف در مناطق کم برخوردار، و حضوری منسجم در نهادهای انقلابی دارد.

ایشان در سالهای اخیر ضمن گذراندن دوره های علمی تخصصی با موضوعات حقوقی و مدیریت سازمانی (بیش از بیست دوره) و نیز مطالعه و بررسی قوانین مختلف و حضور در مراکز علمی و دانشگاهی و تربیت دانشجویان و دانش پژوهان، همچنین ارائه مشاوره حقوقی به زوجین و خانواده ها به مساله تحقیق و پژوهش نیز اهتمام ویژه داشته و مقالاتی متنوع در رشته های مختلف حقوقی به مجامع علمی و مجلات علمی تخصصی و ... ارائه نموده است.

الهی ذلت و لذت، قریب هم بلکه قرین همند، که (ان مع العسر یسرا ، انشراح / 6) راهرو در رنجِ تن گنج توان یابد و در این بارگران ، بارگران. الهی شکرت که توشه ای جز توکل ندارم. (الهی نامه علامه حسن زاده آملی)